Зарубіжна література 8 клас ІI семестр - розробки уроків

Зарубіжна література 8 клас ІI семестр - розробки уроків

Урок 1. Епоха Відродження в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури

Урок 2. Франческо Петрарка. Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки

Урок 3. Франческо Петрарка. Сонети № 61, 132. Образ ліричного героя та героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки

Урок 4. Вільям Шекспір. Сонети № 66, 116, 130. Виняткова роль . Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва

Урок 5. Основні теми сонетів В. Шекспіра - кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини. Художні особливості сонетів В. Шекспіра

Урок 6. Трагедія «Ромео і Джульєтта» Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів

Урок 7. Шекспір. «Ромео і Джульєтта». Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція)

Урок 8. Шекспір. «Ромео і Джульєтта». Проблема життя і смерті. Трактування фіналу

Урок 9. Шекспір. «Ромео і Джульєтта». Гуманістична цінність трагедії Шекспіра, її популярність серед різних поколінь

Урок 10. Мігель де Сервантес Сааведра. «Дон Кіхот» I частина. Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору

Урок 11. Сервантес. «Дон Кіхот». Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя

Урок 12. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство»

Урок 13. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. ТЛ: поглиблення поняття про вічний образ

Урок 14. Контрольна робота. Відродження

Урок 15. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі и мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки. Із лірики європейського бароко. Луїс де Гонгора-і-Арготе «Галерник»

Урок 16. Луїс де Гонгора-і-Арготе. «Галерник». Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя

Урок 17. Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Мольєр - майстер класицистичної комедії

Урок 18. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич»

Урок 19. Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення

Урок 20. Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Основні образи комедії. Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм)

Урок 21. «Сатири сміливий володар...» (Д.І. Фонвізін. «Недоросток»)

Урок 22. Контрольна робота. Бароко і класицизм

Урок 23. Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі

Урок 24. Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Філософський зміст твору

Урок 25. Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана

Урок 26. Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі

Урок 27. Барбара Космовська. «Буба». Художній світ Космовської. Батьки - діти, діди - онуки. Сімейні цінності у творі

Урок 28. Барбара Космовська. «Буба». Ідея поваги й любові до людини

Урок 29. Марина Аромштам. «Коли відпочивають янголи». Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ

Урок 30. Марина Аромштам. «Коли відпочивають янголи». Моральні проблеми та їхнє осмислення у творі

Урок 31. Контрольна робота № 6. Література ХХ-ХХІ століть. У пошуках себе і високого польоту